Wiadomości

Konferencja ,,Media, Marketing, Sex, a alkohol”

Data publikacji 26.05.2016

Na urodzinach, na świątecznych spotkaniach z rodziną, by uczcić sukces, albo zakończyć dzień. O motywach picia i problemach z uzależnieniem od alkoholu rozmawiano w Beceku podczas konferencji ,,Media, Marketing, Sex, a alkohol”. Udział w niej wzięli również bytomscy policjanci.

Celem konferencji było poruszenie tematów związanych z wpływem marketingu alkoholowego na wzrost spożycia alkoholu, szczególnie wśród młodzieży oraz poruszenie zagadnień związanych z przepisami prawnymi, regulującymi marketing alkoholowy i zwrócenie uwagi na kwestię łamania i nadużywania tych przepisów pod kątem ,,Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi".
W pierwszej części konferencji zaproszeni goście opowiadali o doświadczeniach w pracy z osobami uzależnionymi od alkoholu, psychologicznych mechanizmach nałogu oraz o sztuczkach reklamodawców. O przekazie medialnym, a motywach używania alkoholu mówili specjaliści z Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu. 

Powrót na górę strony